Οι τοπ τροφες που αδυνατιζουν!!!
 
Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

v
Unregistered

 
20-12-2012 09:49 PM
Οι επιστήμονες μιλούν για τροφές οι οποίες μπορούν να μειώσουν το σωματικό μας λίπος.

Πράσινο τσάι

Μελέτες δείχνουν ότι το πράσινο τσάι μπορεί να αυξήσει τον μεταβολικό ρυθμό μέχρι και 3% και τον ρυθμό καύσης του λίπους χάρη στις κατεχίνες του.

Γκρέιπφρουτ


Η ναρινγερίνη, η ουσία που είναι υπεύθυνη για την πικράδα του γκρέιπφρουτ, φαίνεται ότι αποτρέπει τη συσσώρευση του λίπους και συντελεί στη ρύθμιση των επιπέδων της ινσουλίνης στο αίμα.

Ξίδι

Το οξικό οξύ, το κύριο συστατικό του ξιδιού, φαίνεται ότι καταπολεμά τη συσσώρευση λίπους σε ποσοστό έως και 10%, ενώ βοηθά στον έλεγχο της πίεσης και του σακχάρου, συμβάλλοντας έτσι στην πρόληψη του μεταβολικού συνδρόμου.

Λεμόνι


Μελέτες σε πειραματόζωα δείχνουν ότι το λεμόνι περιορίζει τη συσσώρευση λίπους, ενώ καναδική μελέτη του 2009 ανέδειξε και τη δράση της ναρινγερίνης (συστατικό του λεμονιού και του γκρέιπφρουτ) ενάντια στη συσσώρευση λίπους.

Τσίλι

Η δραστική ουσία της καυτερής κόκκινης πιπεριάς, γνωστή ως καψαϊσίνη, έχει συσχετιστεί με αύξηση των καύσεων.

Κάρι

Φυτικες ινες



Η κουρκουμίνη, το συστατικό που προσδίδει στο κάρι το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα του, φαίνεται ότι βοηθά στη μείωση της συσσώρευσης λίπους, ενώ έχει αντιφλεγμονώδη δράση και συνδέεται με μειωμένα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα.

Οι τροφές που κόβουν την όρεξη
Στην προσπάθειά τους να ανακαλύψουν το μυστικό των αδύνατων και υγιών ανθρώπων, οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσο περισσότερες φυτικές ίνες τρώει κανείς καθημερινά, τόσο λιγότερο ζυγίζει. Πράγματι, οι φυτικές ίνες θεωρούνται διαιτητικές, γιατί προκαλούν μεγαλύτερο και παρατεταμένο κορεσμό, ενώ έχουν και την ιδιότητα να καθυστερούν μετά το γεύμα την πέψη και την απορρόφηση των υδατανθράκων και κυρίως της γλυκόζης, τελικού προϊόντος της πέψης τους. Έτσι, ρυθμίζονται καλύτερα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και μειώνεται η επιθυμία μας για λιπαρά σνακ και γλυκά μεταξύ των γευμάτων
Σύναψη του μηνύματος στην απάντηση
Μάριοςv
Administrator
*******

Εκτός Σύνδεσης
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: Nov 2012
Φήμη: 2
21-12-2012 07:12 AM
Έχω την εντύπωση ότι κάθε φορά που τρώω καυτερό τσίλι, μειώνεται η διάθεση μου να φάω πολύ! Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου ή όχι, αλλά σίγουρα παίζει ρόλο στη συμπεριφορά μου στο τραπέζι.
Σύναψη του μηνύματος στην απάντηση
v
Unregistered

 
30-12-2012 09:23 PM
Το τσίλι είναι βασικό στην αύξηση του μεταβολισμού. Επάνω του παιδια.
Σύναψη του μηνύματος στην απάντηση


[-]
Share/Bookmark (Show All)
Facebook Twitter Technorati Linkedin Digg MySpace Delicious

Μετάβαση στη συζήτηση:


Επικοινωνία | Diaita.net.gr | Απλή (Αρχείο) Κατάσταση | Συνδικάτο RSS | Επιστροφή στο Περιεχόμενο | Επιστροφή στην κορυφή Με τη δύναμη MyBB, © 2002-2014 MyBB Group.
Tema MyCleanBlue creado por Abdón de SoporteMyBB.